Az oldalunk használhatóságának érdekében sütiket (cookie) használ, amelyek leírását az adatvédelmi tájékoztatónkban találod. Rendben
PREMIUM TUNING
AKCIÓK! HÍREK
do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
Kattintásra galéria nyílik
do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)
917 314 Ft
Áfával Áfa nélkül
Tedd a kosárba!
A bruttó ár (Áfával) 0% áfát tartalmaz, amennyiben a postázási vagy átadási ország: United States
Gyártó

Gyári cikkszám: ICM-450-K

Rendelésre!
A kiszállítás várható napja:
2024.05.30
do88 szívócsonk beépített intercoolerrel, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)

Növelje S58 motorja teljesítményét a do88 Charge Cooler Manifold segítségével!

Háttér
A G80/82 M3/M4 2021+ típussal bemutatott S58 motor a motorok igazi gyöngyszemének bizonyult, nagy teljesítményre és nagyszerű karakterre képes. Mindazonáltal van néhány hetes pont, amelyekkel foglalkozni kell, mind a teljesítmény, mind a megbízhatóság érdekében. Az S58 víz-levegő töltőhűtővel van felszerelve, amely egy elöl elhelyezett hőcserélővel (vízradiátorral) van összekapcsolva. A hőcserélő a töltőlevegő-hűtőn keresztül keringő víz hűtésére szolgál, ami viszont segít elvezetni a hőt a töltőlevegőből, mielőtt az bejutna a motorba.

Kihívások a gyári alkatrészekkel kapcsolatban

A töltőlevegő-hűtő az S58-on a szívócsonkba van beépítve, így ez egy bonyolult és sűrű felépítés, amely utólagos gyártóként megköveteli a tervezés és a kivitelezés pontosságát. Ez a kialakítás, amely egyesíti az intercoolert a szívócsővel, hatékony; teljesítményét azonban rontja a csőből és bordából álló mag, amely préselés révén a hőre lágyuló tartályokhoz van rögzítve. Ezek a krimpelt kapcsolatok jelentős sebezhetőségként jelentek meg, és számos meghibásodás fordult elő a gyári szintet kicsit meghaladó boost esetén.

A tuningolt S58-as motorok tulajdonosai gyakran szembesülnek a töltőlevegő-hűtőrendszer gyors hőelvezetésével, különösen, ha a járművet pályanapokon használják. A beszívott levegő megemelkedett hőmérséklete arra késztetheti az ECU-t, hogy csökkentse a kimenő teljesítményt, vagy akár enyhe otthoni üzemmódba kapcsolja az autót.

Ezenkívül a gyárilag telepített közvetlen befecskendező rendszer nyilvánvaló előnyeivel nem alkalmas őrült lóerős alkalmazásokra vagy etanol flex üzemanyag-használatra. Ahhoz, hogy több üzemanyagot befecskendezhessenek, sokan módosítják a készletfelvételt, lyukakat fúrva a kikötői üzemanyag-befecskendezők számára.

Ahogy az lenni szokott, a gyári alkatrészek korlátozó tényezőkké válhatnak, ha magas teljesítményszintre törekszünk, különösen a légáramlás tekintetében. A gyári (OE) szívócsonk olyan alkatrész, amely nemcsak a légáramlást korlátozza, hanem a műanyag felépítése miatt jelentős repedésveszélyt is jelent magas löketnél.


A do88 megoldás
Bar&Plate mag
Elosztócsonkunk egy Bar&Plate kialakítású levegő-víz maggal rendelkezik, amely sűrűn egymásra helyezett hűtőbordákat tartalmaz, amelyek nagyszerű hőátadást biztosítanak. A mag pontosan 127 mm (5 hüvelyk) vastag, ami maximalizálja hatékonyságát ebben a konkrét alkalmazásban. Magunk feltűnően 62 százalékkal nagyobb, mint a részvények! Mind a levegő-, mind a vízbordák jellemzőit alapos értékelésnek vetették alá az optimális hűtés és légáramlás közötti ideális egyensúly elérése érdekében.

Innovatív tervezésű öntött végtartályok
A töltőlevegő és a hűtővíz egyenletesen oszlik el a magban a gondosan megtervezett, öntött végtartályokon keresztül. Ezeknek a végtartályoknak a fejlesztése egy átfogó folyamatot tartalmazott, beleértve a 3D-s szkennelést, a többszörös tervezési iterációkat, majd a Computational Fluid Dynamics (CFD) elemzést és a 3D-nyomtatást, mielőtt megérkezett volna a végleges prototípus. Az öntött végű tartályok mellett döntöttünk a CNC-megmunkálás helyett. Az öntés összetett formákat tesz lehetővé, amelyek jobban szolgálják a kívánt funkciót. Nálunk a maximális teljesítmény felülírja a bling tényezőt!

Főbb jellemzők
Sokoldalú elosztó-kialakítás: az üzemanyag-befecskendezéstől a teljesítménymódosításokig
Az elosztócső-kimeneti tartályunk előre be van konfigurálva, hogy befogadja a segédnyílás üzemanyag-befecskendezését. Egyedi gyártású, AN-8 menetes tüzelőanyag-elosztó vezetéket tartalmaz, amely könnyen felszerelhető a kimeneti tartályba. Úgy terveztük, hogy kompatibilis legyen az Injector Dynamics ID1050x-34-14 vagy a Bosch EV14 (rövid) üzemanyag-befecskendezőkkel. Ha úgy dönt, hogy nem használja a nyílásos üzemanyag-befecskendezést, az Ön kényelmét szolgálja a befecskendező szelepek lezáró dugója. Ezen túlmenően, a kifolyótartály minden hengerfutója 1/8”-os NPT-csatlakozóval van felszerelve, amely alkalmas nitrózus vagy metanol befecskendezésére – ez az S58-as motorok általánosan használt teljesítménymódosítása (tömítődugók mellékelve).

Extra mérő- és vákuumportok
Az elosztó kivezető tartály oldalába integrálva a do88 egy 3-portos betétet épített be közvetlenül az öntvénybe. Ez a funkció rugalmasságot kínál további paraméterek mérésére, vagy extra vákuumforrásként szolgál. Ha úgy dönt, hogy nem használja ezt a három 1/8” NPT portot, a tömítődugókat a mellékelt hardverkészlet tartalmazza.

Fejlett hőkezelés
A szívócsőhöz tartozik egy speciális hőzáró távtartó, amelyet úgy terveztek, hogy elszigetelje az alumínium szívócsonkot a hengerfejből származó vezető hőátadástól. Ez az akadály hatékonyan csökkenti a beszívott levegő hőmérsékletét (IAT), növeli a töltőlevegő-hűtő hatékonyságát, és segít minimalizálni a hőelnyelést. Az OE műanyag szívócsonkkal ellentétben a do88 alumíniumból készült, és képes ellenállni a nagyobb töltőnyomásnak. A hőzáró távtartó csökkenti a vezető hőátadást, ami egyébként jellemző az alumínium alkatrészekre. A távtartó robusztus tömítéssel rendelkezik, amelyet egyedi gyártású, magas specifikációjú FKM-szilikon O-gyűrűk biztosítanak. Ezek az O-gyűrűk precíziósan megmunkált hornyokba vannak beépítve a biztonságos illeszkedés érdekében. Ez a megközelítés lényegesen jobb tömítést biztosít más versenytársak módszereihez képest, amelyek gyakran kevésbé megbízható tömítőanyagokra támaszkodnak.


Termék leírás:
Nagy teljesítményű Bar&Plate, levegő-víz intercooler magot használ, 127 mm (5”) vastag.
Alacsonyabb bemeneti levegő hőmérséklet azonos körülmények között: XX°C az OEM XX°C-hoz képest. A pontos számadatok a termékképek alatti ábrákon találhatók.
Több levegő jut a motorhoz, kisebb ellennyomás és jobb légáramlás! Légáramlás 0,1 bar / 1,45 psi nyomásesésnél: XXX CFM (XXX CFM), XX%-kal magasabb! Lásd a diagramot a termékképek alatt.
X LE csúcsteljesítmény! XXX Stage X (BMW X) autón mérve.
A legmagasabb középkategóriás teljesítmény, XX LE!
A legnagyobb nyomatéknövekedés XX Nm!
A SolidWorksben, Computational Fluid Dynamics (CFD) segítségével tervezve.
Könnyű hozzáférés a kiforgatható olajszűrőhöz a gyors olajcseréhez – nem kell minden olajcserénél eltávolítani a gyűjtőcsövet.
Beépített érzékelőlap három 1/8″ NPT porttal a további paraméterek mérésére (tömítődugók mellékelve).
Az üzemanyag-elosztócső mellékelve van a kiegészítő felső adagolónyílás befecskendezéséhez.
Az üzemanyag-befecskendező dugók minden hengerfutóhoz mellékelve.
Egyedi 1/8"-os NPT-portok az egyes hengercsövek tetején a nitrogén- vagy metán-befecskendezéshez (a tömítődugókat a csomag tartalmazza).
Plug-and-play kivitel, lásd a telepítési útmutatót.
Tartalmazza a különféle alkatrészekhez, például a kábelkötegekhez szükséges összes lényeges konzolt.
Hőzáró távtartó, amelyet úgy terveztek, hogy szigetelje az alumínium szívócsonkot a hengerfejből származó vezető hőátadástól.
Egyedi gyártású, magas specifikációjú FKM-szilikon O-gyűrűk mind a hőzáró távtartóhoz, mind a szívócsőhöz (összesen 12 db).

MODELLHEZ PASSZOL
BMW M2 (G87)
Motor: S58
Modellévek: 2023 - 202X

BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Motor: S58
Modellévek: 2020 - 202X

BMW M4 / M4 Competition / M4 CLS (G82)
Motor: S58
Modellévek : 2020 - 202X

OE-REF. / CSERE
17518092584
Értékelések átlaga

Nincs értékelés